onsdag 2. oktober 2013

Tester Termoloss del 2... ;)

Ja så var det denne slankingen da... hehe ;) 
Eg begynte jo med Termoloss for ca 2 måneder siden, og etter 10 dager hadde eg gått ned 2,5 kg !! 
Det var eg veldig fornøyd med, men så kom krasjet ;) 
Eg reiste på ferie i 3 veker.... 
det må en jo ikkje gjør midt i en slanke prosess hehe... 

Hvertfall så ble pillene tatt litt i hytt og vær, og eg åt jo en MASSE. 
Både mat og snop og masse brus. 
Som kjent ikkje særlig bra når en skal slanke seg ;) 
Og me reiste jo til Sveriege, og hom him igjen med LITT snop og mat.
Det var heller ikkje så lurt ;)
Men nå etter 2 måneder så har eg brukt opp en måneds forbruk av Termoloss. 
Og eg var jo veldig spent på kor mye eg hadde gått opp.... 
 (sjøl om eg har følt kroppen har blitt mindre ;)
Ja for etter all mat og diverse eg har fått i meg, 
så ville det være mest naturlig om eg hadde gått opp en del. 

Men tenk... utrolig nok har eg gått ned 2,5 kg til !!! ;) 

Så på 2 måneder nå har eg gått ned 5 kg, mot all logikk !! 
SÅ eg kan jo ikkje anna enn å sei at disse fungere. 

Og eg har jo kjent effekten underveis også. 
De dagene eg har tatt 2 pillerm slik en skal, så har eg ikkje så behov for noko søtt. 
Eg kjenner og veldig godt at kroppen forbrenner mer,
 for kroppstemperaturen øker. Eg blir skikkelig varm ;) 

Eg synes dette har fungert så bra, at nå har eg bestilt en pakke til ;) 
Den fikk eg i posten i dag, så nå skal eg teste hvordan det går når eg tar de slik de skal tas ! 
Så kanskje eg kommer i mål med vekta til jul ;) 
"Bare" 5 kg til nå, så er eg ikkje BMI som overvektig lenger !! 
SÅ eg kan ikkje annet enn å anbefale produktet, eg meiner det hvertfall er en god hjelp ;)

Men eg må og sei et par ord om ei vennine av meg. Ho meldte seg inn i vektklubb.no. Forskjellen på oss er at ho skal gjøre alt naturlig og ho trener!! Og så er ho beintøff og har tydeligvis ein steinvilje som eg kan se langt etter (hvertfall når det gjelder mat og trening;). Ho har og tatt av 5 kg !! Så hvis du er bestemt på at du skal gå ned noen kg, og har selvdisiplin til å gjennomføre et opplegg... Så er absolutt vektklubben et sted å begynne !! Du får veldig god hjelp og oppfølging der.

Har DU prøvd Termoloss eller andre hjelpemiddel ? 
Eller har du noen gode slanketips ? ;)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med et flott resultat. Du er jo ute å beveger deg litt
    også har jeg forstått, så det hjelper nok litt.
    Prøvde noe her ei lita stund, husker ikke hva det heter.
    Men blodtrykket mitt gikk opp i den perioden så jeg er redd
    det var pga de pillene. Turde ikke ta de mer.
    Men kanskje jeg skal prove en gang til å se hva som skjer.
    Det kan jo ha vært tilfeldig.
    Ønsker deg ei velsignet god helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja det er gøy å se resultater ;) Joda eg prøver å bevege meg litt, men det blir bare et par kilometer til dagen. Og med en 2 åring på slep, blir det ikkje akkurat store treningen hehe.... Men det er jo hjelp i all bevegelse...
      Eg synes det er viktig å prøve slike hjelpemiddel forsiktig ut i starten, sikkert lurt å kutte ut det du prøvde. Ja kan jo ha vert tilfeldigheter, men en bør være forsiktig ! Men der er nok av ting å prøve ut...:)
      Klem

      Slett
  2. Det finnes jo så mye forskjellig der ute, enten som piller, shake eller mer "narturlig", men kanskje ikke så bra allikevel, som LCHF, eller bare lavkarbo. Har selv forsøkt LCHF en periode og tok av meg 10 kg. En kan jo ikke leve slikt i lengde, og for meg som da falt tilbake på gamle synder, kom de gradvis på igjen. Slik vil jeg tro det også vil være med piller.
    Generelt tror jeg nok Vektklubben, Grete Rhode og slik er bedre, i tillegg til mosjon. Vet det er vanskelig, men det viktigste er jo å tenke på hva vi spiser. Jeg vet jo hvorfor de kommer på igjen, men med økt aktivitetsnivå og minske inntaket vil nok være det beste.

    Det finnes så mange ting som kan være løsningen, og en må jo finne det som passer for en selv. Kjempe flott at dette fungerer for deg, og ønsker deg lykke til fremover. Regner med dette gir en god motivasjon.

    I tillegg, tusen takk for din søte kommentar på bloggen min.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for besøket og kommentar ;)
      Er så enig med deg ! Det aller viktigste er kosthold og aktivitet. Eg la på meg mye når eg var gravid, og det var vanskelig å komme seg helt ned i vekt igjen. vekta stoppet opp litt over det eg ønsket. Så eg håper jo da, at når eg får tatt av det eg ønsker nå, så kan eg klare å holde vekta stabil etterpå. Eg har jo vert stabil i et par år nå.. ;)

      Slett

Veldig koselig om du vil legge igjen et lite spor etter deg ;)